top of page
Search
  • attraction80

دوربین مدار بسته اسپید دام یا چرخان

Updated: Aug 25, 2021


دروبین مدار بسته یک وسیله بسیار ضروری برای افزایش ایمنی یک محیط است. بسیاری از افراد برای پوشش تصویری یک محیط، اقدام به نصب چند دوربین مدار بسته در مکان های مختلف یک محیط محیط میکنند. اما یک روش دیگر نیز وجود دارد که می توند گاهی نتایج بهتری نیز در بر داشته باشد و آن استفاده از دوربین های مدار بسته چرخان یا اسپید دام است.


این دوربین ها برای محیط های باز بسیار مناسب است. محیطهایی مانند محوطه خروجی کارخانه، متروها، سالن ها و... اما گاهی برخی افراد از آن برای منازل نیز استفاده می کنند. اگر محیط خانه شما محیط بازی است و نیاز به نصب چندین دوربین در آن ندارید، می توانید از دوربین های اسپید دام استفاده کنید.


برخی از والدین به دلیل اینکه شاغل هستند و همچنین امکان استخدام پرستار را برای مراقبت از فرزندشان ندارند، ترجیح می دهند ار دوربین های اسپید دام استفاده کنند. این دوربین ها قابلیت اتثال به گوشی موبایل را دارد و می تواند کنترل آن را از راه دور برای شما فراهم کند.


دوربین های اسپید دام قابلیت چرخش 360 درجه و تهیه تصاویر با کیفیت را دارد. این دوربین ها قادر به زوم هستند و می توانند از سوژه ها تصاویر با کیفیتی تهیه کنند و در صورت وجود ابهام در تثاویر می توانید بر روی تصاویر زوم کنید تا تصاویر با جزئیات بهتری در اختیار داشته باشید.

از دیگر قابلیت های این دوربین ها دید در شب است که امکان بازرسی و امنیت محیط در شب را نیز برای شما ایجاد می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات مربوط به دوربین های چرخشی اسپید دام را مطالعه کنید.





1 view0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page